Bezorgen

 

1.  Hoe werkt het bezorgen van mijn bestelling?

 

Wie bezorgt mijn bestelling?

Bestellingen kunnen op twee manieren worden bezorgd: via ons verzendhuis Montapacking of in sommige gevallen via één van onze leveranciers. Wij informeren u per e-mail wanneer uw bestelling is verzonden. Betreft het een bestelling die via pakketpost wordt verzonden, dan ontvangt u bij deze verzendbevestiging een Track & Trace code om uw bestelling te volgen. Voor buspakketjes is het helaas niet altijd mogelijk een Track & Trace code te verstrekken. 

 

Gaat mijn bestelling via pakket of buspost?

Dit hangt af van uw bestelling. Een bestelling die niet door de brievenbus past wordt bezorgd als pakketpost. De levering wordt dan gedaan via de pakketdienst van PostNL, DPD, DHL of de eigen koeriersdienst van de leverancier.

 

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Nee, bestellingen worden verstuurd wanneer ze beschikbaar zijn. Geen zorgen, u wordt altijd van tevoren op de hoogte gebracht per e-mail over de verzenddatum en het levermoment. De uiterste verzenddatum staat vermeld op uw orderbevestiging.

 

Wordt een bestelling in één keer bezorgd?

Om onze prijzen zo aantrekkelijk mogelijk te houden, proberen we uw bestelling zo compleet mogelijk te bezorgen tegen zo laag mogelijke verzendkosten. Het kan voorkomen dat u meerdere artikelen hebt besteld die door zowel ons verzendhuis Montapacking als een externe leverancier worden bezorgd. In dit geval is het mogelijk dat er meerdere bezorgmomenten plaatsvinden.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om de bestelling in ontvangst te nemen?

Het kan zijn dat u niet thuis bent wanneer uw bestelling wordt afgeleverd. Geen probleem, de koeriersdienst zal het nog een keer proberen en anders leveren ze uw pakket af bij de buren of bij een servicepunt in de buurt. U ontvangt altijd een bericht in de brievenbus met daarop de plek waar u uw pakket kunt ophalen.

 

Wat moet ik doen als ik niet alle artikelen heb ontvangen?

Wanneer u een bestelling hebt geplaatst bestaande uit meerdere artikelen, kan het voorkomen dat de artikelen verspreid over verschillende pakketten worden verstuurd. Natuurlijk streven we ernaar om het pakket in één keer te verzenden. Mocht het toch voorkomen dat uw bestelling uit meerdere pakketten bestaat, dan kan het zijn dat u eventuele tweede pakket op een andere dag aankomt. Twijfelt u? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.telegraaf.nl (vermeld het ordernummer in de mail) of 088 - 824 8580.

 

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wilt u goed controleren of de uiterlijke verzenddatum nog niet is verstreken? De uiterlijke verzenddatum wordt altijd genoemd bij de deal zelf en vindt u tevens terug in de orderbevestiging. Na de uiterlijke verzenddatum kan het nog een aantal werkdagen duren voordat u de bestelling daadwerkelijk thuis hebt ontvangen.

Is de uiterlijke verzenddatum verstreken en hebt u nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.telegraaf.nl (vermeld het ordernummer in de mail) of 088 - 824 8580.

Hebt u wel een verzendbevestiging ontvangen, maar binnen 5 werkdagen uw bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.telegraaf.nl (vermeld het ordernummer in de mail) of 088 - 824 8580.. Onze klantenservice dient dan een postonderzoek te starten. U dient dit binnen een maand door te geven.

 

 

 2. Kan ik het bezorgadres van mijn bestelling wijzigen?

Of het bezorgadres gewijzigd kan worden, hangt af van of de order al verzonden is. Om dit na te gaan, kan contact worden opgenomen met onze klantenservice via info@webshop.telegraaf.nl (vermeld het ordernummer in de mail) of 088 - 824 8580.


3. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je je bestelling annuleren? Geen probleem! Indien wij je bestelling nog niet verzonden hebben, kunnen we de bestelling nog annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@webshop.telegraaf.nl (vermeld het ordernummer in de mail) of 088 - 824 8580. Een bestelling die al verzonden is, kan helaas niet meer geannuleerd worden.


4. Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

Nadat we je bestelling geannuleerd hebben, storten we zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug, uiterlijk binnen 14 dagen. Het aankoopbedrag wordt op dezelfde rekening teruggestort als waarmee je betaald hebt. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Heb je alle producten uit je bestelling geannuleerd? Dan betalen we ook de verzend- en transactiekosten terug.

 

5. Er ontbreekt een artikel uit mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Dat is uiteraard niet de bedoeling. Neem contact op met onze klantenservice  via info@webshop.telegraaf.nl (vermeld het ordernummer in de mail) of 088 - 824 8580. Wij doen ons best dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.