Populaire zoekopdrachten

Recente Zoekopdrachten

  • Unieke aanbiedingen van De Telegraaf
  • Veilig betalen
  • Klanten beoordelen ons met Logo van trustpilot

Bestellen & Betalen

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling?

    Een bestelling plaatsen is een fluitje van een cent en gebeurt in een paar eenvoudige stappen.

    1. Uw winkelwagen vullen
    Leg het artikel dat u wilt kopen in uw winkelwagen door simpelweg op de groene knop ‘Plaats in uw winkelwagen’ te klikken. Hebt u meer interessante artikelen gezien? Klik dan op de witte knop ‘Verder winkelen’ om uw winkelwagen te vullen met nog meer scherp geprijsde artikelen. Wilt u naar uw winkelmandje klik dan op de groene knop 'Ga naar winkelmandje'.  

    2. Bestelling afronden
    Klik op de knop 'Verder naar betalen om de bestelling verder af te ronden. Vul dan uw adresgegevens in. Hebt u al een klantenaccount? Dan kunt u na het invullen van uw e-mailadres uw wachtwoord invullen en staan uw adresgegevens al voor u ingevuld. Let op: onze website is vernieuwd, oude inloggegevens die aangemaakt zijn voor 09-11-2020 werken niet meer. We willen u vragen een nieuw account aan te maken. Ook zonder account kunt u bestellen, dan hoeft u alleen uw gegevens nog in te vullen. Controleer goed of u het juiste bezorgadres opgeeft. We kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor een vermiste bestelling indien u een verkeerd bezorgadres hebt opgegeven. Klik vervolgens nog een keer op 'Verder naar betalen' om de laatste stap te voltooien.

    3. Bestelling plaatsen en betalen
    Kies uw betaalwijze, controleer uw gekozen artikelen goed en klik op de groene knop ‘Betalen en afronden’ om de betaling te voldoen en de bestelling te voltooien.
    Kan ik telefonische een bestelling plaatsen?
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij werken uitsluitend via internet. Hebt u moeite met het plaatsen van uw bestelling? Dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@webshop.telegraaf.nl of bellen naar 088-824 8580. Zij helpen u graag met het doorlopen van uw bestelproces.
    Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    Wij zijn een Nederlandse website en leveren uitsluitend in Nederland en België.

    Zijn de prijzen inclusief BTW?
    Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
  • 2. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Ieder artikel heeft een eigen uiterlijke verzenddatum. U vindt deze in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan en in de orderbevestiging die u ontvangt na uw bestelling. De leverancier kan de bestelling tot en met de gecommuniceerde datum verzenden. Hebt u meerdere artikelen besteld? Dan wordt de uiterlijke verzenddatum van het artikel met de laatste verzenddatum aangehouden.

  • 3. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

    De verzendkosten van een bestelling verschillen per bestelling en vindt u in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan. We rekenen maar één keer verzendkosten. Hiervoor houden we de verzendkosten van het artikel met de hoogste verzendkosten uit uw bestelling aan. Voor brievenbuspost is dit €3,95 en voor pakketpost is dit €6,95 tenzij anders vermeld.

  • 4. Welke gegevens staan er in mijn orderbevestiging?

    Op uw orderbevestiging staan uw ordernummer, het bestelde artikel, het artikelnummer, het aantal en de uiterlijke verzenddatum van uw bestelling vermeld. In de bijlage zit de factuur van uw bestelling.

    Wanneer u een voucher hebt besteld ontvangt u na de e-mail met de orderbevestiging nog een aparte e-mail waar de voucher(s) zijn toegevoegd in de bijlage. Hebt u deze vier uur na aankoop nog niet ontvangen en zit de e-mail ook niet in uw ongewenste e-mail? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.telegraaf.nl of bel naar 088-824 8580.

    Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?
    Controleer eerst altijd of de orderbevestiging niet in de spam of ongewenste e-mail terecht is gekomen. Hebt u 24 uur na uw bestelling nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.telegraaf.nl of bel naar 088-824 8580.

  • 5. Waar kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien?

    Wanneer u een Telegraaf Webshop account hebt aangemaakt kunt u uw gehele bestelgeschiedenis inzien door in te loggen. Let op: onze website is vernieuwd, oude inloggegevens die aangemaakt zijn voor 09-11-2020 werken niet meer. We willen u vragen een nieuw account aan te maken. Bestellingen geplaatst voor 09-11-2020 zijn daarom ook niet zichtbaar in de bestelgeschiedenis. Plaatst u een bestelling zonder een account aan te maken, dan ontvangt u een orderbevestiging per e-mail en kunt u uw order niet via de website terugvinden.

  • 6. Heb ik een kortingscode?

    Als u gebruik wilt maken van acties en kortingscodes kunt u zich het beste inschrijven voor De Telegraaf Webshop nieuwsbrief. U ontvangt dan een kortingscode van €5 en blijft op de hoogte van de laatste aanbiedingen, acties en kortingscodes.

    Waar moet ik mijn kortingscode invullen?
    U kunt een kortingscode verzilveren door bij het afrekenen op ‘Hebt u een tegoedcode?’ te klikken en de tegoedcode/kortingscode in het invulveld in te vullen en daarna op 'Toepassen' te klikken. Houd rekening met hoofdletters en spaties.

  • 7. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Wanneer u een bestelling plaatst hebt u keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:

    iDeal: direct, gemakkelijk en vertrouwd betalen op basis van de beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
    Creditcard: gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren MasterCard en Visa.
    AfterPay: betaal pas na ontvangst van uw bestelling.
    MisterCash: voor deze Belgische variant van het Nederlandse iDeal kunt u alleen kiezen wanneer de transactie wordt verricht vanaf een Belgisch bankaccount.

  • 8. Waar kan ik mijn factuur vinden?

    De factuur wordt na betaling in de orderbevestiging gemaild naar het door u opgegeven e-mailadres. Niets ontvangen? Controleer dan of uw orderbevestiging in uw ongewenste e-mail terecht is gekomen. Als u een Telegraaf Webshop account hebt aangemaakt, kunt u de factuur hier ook terugvinden. Let op: onze website is vernieuwd, oude inloggegevens die aangemaakt zijn voor 09-11-2020 werken niet meer. We willen u vragen een nieuw account aan te maken. Facturen van bestellingen geplaatst voor 09-11-2020 zijn daarom ook niet zichtbaar in uw account. 

    Kan ik een factuur aanpassen?
    De factuur wordt opgemaakt op basis van de bestelling die u bij ons gedaan hebt. Een aanpassing hierop is niet mogelijk.

  • 9. Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren of annuleren?

    Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht ontvangt u de kosten van het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten van de oorspronkelijke heenzending retour binnen 14 dagen na uw melding dat u van uw aankoop afziet retour. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zal voor de terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wel wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.

    Voor wie gekozen heeft voor de betaalmogelijkheid AfterPay geldt iets anders. Via Afterpay krijgt u een annuleringsmail waarin staat dat het betaaloverzicht is komen te vervallen. Wanneer u al betaald hebt, stort AfterPay het teveel betaalde bedrag terug.